Jump to content

Photo

Hoe krijg ik een banner in mijn signature?

• Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 H. Hartvelt

H. Hartvelt

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 32 posts
  • LocationBennekom - The Netherlands

Posted 22 August 2011 - 12:29 PM

Ik wil graag een banner in mijn signature opnemen, maar als ik op de button insert image klik, dan moet ik een URL invullen, terwijl het jpg-bestandje gewoon bij mij op de computer staat. Hie krijg ik deze banner in mijn signature?

Hans Hartvelt
The Netherlands
  • 0
Hans Hartvelt
The Netherlands

Posted Image

#2 Rob-PA7RM

Rob-PA7RM

Site Admin

• Administrators
  • 113 posts
  • LocationHeelsum

Posted 25 August 2011 - 08:22 AM

Hi Hans,
Allereerst, leuk om een flightsimmer eesn te begroeten die redelijk dicht bij mij in de buurt woont.

En dat plaatje zal je ergens moeten uploaden op internet en daar verwijst de url dan naar. Je kan het plaatje bv uploaden naar je homepage en daar dan weer de link van gebruiken.
  • 0
Posted Image see also @ http://www.pa7rm.nl

#3 H. Hartvelt

H. Hartvelt

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 32 posts

Posted 25 August 2011 - 05:50 PM

Hallo Rob,

Wat heet redelijk dicht in de buurt. Het is gewoon het volgende dorp. Ook ik ben cockpitbouwer (Boeing 737NG) Ik ben al een heel eind en kan er al prima mee vliegen. Ik sta nu voor de uitgaven van een throttle quadrant en een overhead panel. Maar ja eigen bedrijf, economische crisis, je kent dat wel. Maar misschien leuk om eens bij elkaar te komen kijken en ervaringen uit te wisselen.

En wat die signature betreft, ik was al bang dat het zo zou moeten. Ik heb alleen een zakelijke website, maar dan moet ik daar maar even een pagina aanmaken. Bedankt voor je reactie.

Hans Hartvelt
The Netherlands
  • 0
Hans Hartvelt
The Netherlands

Posted Image

#4 Rob-PA7RM

Rob-PA7RM

Site Admin

• Administrators
  • 113 posts
  • LocationHeelsum

Posted 25 August 2011 - 06:44 PM

HI Hans,
Je hoeft geen pagina aan te maken hoor. Gewoon het plaatje uploaden naar je website en die link gebruiken.
zoals ik ook heb gedaan:
http://www.xs4all.nl...s/signature.jpg

En via private mail zullen we eens wat afspreken, lijkt me gezellig.

Rob
  • 0
Posted Image see also @ http://www.pa7rm.nl

#5 H. Hartvelt

H. Hartvelt

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 32 posts

Posted 29 August 2011 - 08:36 AM

Hallo Rob,

Zoals je ziet is het mij inmiddels gelukt om een banner in mijn signature te krijgen. Het was achteraf toch nog eenvoudiger dan ik dacht. Ik kon gewoon de link gebruiken van de leverancier.
En wat die afspraak betreft, ik wacht je private e-mail af.
  • 0
Hans Hartvelt
The Netherlands

Posted Image

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

About simFlight - simflight.com - simflight.de - simflight.fr - simflight.nl - simflight.pt - simflight.es - simflight.it - simflight.jp - simrussia.com - simMarket